Παρασκευή 20 Ιουλίου 2007

Fly BEEyond Festival (ATHENS 18-07-2007)

Η σχέση μου με την μουσική δεν είναι ιδιαίτερα στενή. Ακούω περιστασιακά , αλλά όπως σε πολλά άλλα θέματα αν μου αρέσει κάτι πολύ , πωρώνομαι για τα καλά! Έτσι και με τους James . Όταν μου τους γνώρισε ο Χρίστος , ομολογώ ότι δεν περίμενα να αγαπήσω αυτό το συγκρότημα τόσο πολύ. Πέρσι τέτοια εποχή το συγκρότημα δεν υφίστατο καθώς ο ερμηνευτής Tim Booth είχε αποχωρήσει. Μετά λύπης μου είχα αποκλείσει το ενδεχόμενο να τους δω ζωντανά. Η προηγούμενη συναυλία που είχαν κάνει στην Αθήνα πριν μερικά χρόνια θεωρήθηκε μία από τις κορυφαίες που έχουν γίνει. Έτσι τουλάχιστον μου είπαν οι φίλοι μου που την είχαν παρακολουθήσει. Τι κρίμα να διαλυθεί αυτό το υπέροχο συγκρότημα...

Η τύχη όμως αποφάσισε διαφορετικά! Το συγκρότημα επανασυνδέθηκε (όπως γίνεται συνήθως) και προγραμμάτισε συναυλία στην Αθήνα! Ο Χρίστος χαρούμενος με πήρε τηλέφωνο. << Έρχονται οι James στην Αθήνα!!! Κλείνουμε εισιτήρια και φύγαμε! >> Ούτε δεύτερη σκέψη δεν μου πέρασε από το μυαλό. Δεν είναι και τόσο εύκολο να φύγεις από Σάμο για Αθήνα μόνο και μόνο για μια συναυλία. No second thoughts όμως. Τέτοια συναυλία δεν χάνεται. Χαλάλι και τα χρήματα και η ταλαιπωρία και η άδεια , όλα. Κλείσαμε εισιτήρια , αναχώρηση Τετάρτη 18-07-2007 στις 10.00π.μ. αεροπορικώς και επιστροφή την επομένη στις 3.00μ.μ. Στην πορεία ο Χρίστος μου την έκανε. Δεν θα γύριζε λέει Σάμο αλλά θα πήγαινε μία βδομάδα Χαλκιδική! Σωστός!

Η συναυλία ήταν πολύ καλή. Σύμφωνα βέβαια με τα λεγόμενα του Αντρέα , όχι τόσο καλή όσο η τελευταία τους συναυλία στην Αθήνα (Λυκαβηττός). Δεν έχω μέτρο σύγκρισης και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.
Αυτό που ξέρω πάντως είναι ότι είχε το λιγότερο 15.000 κόσμο που έδειχνε να το διασκεδάζει πραγματικά. Ήμουν και εγώ εκεί!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: