Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ: "ΕΦΤΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ"

Νοιώθω αρκετά αμήχανα να μιλάω ή να γράφω για εμένα. Όσοι παρακολουθούν το blog θα έχουν διαπιστώσει ότι είναι λίγα τα αυτοαναφορικά κείμενα που έχω αναρτήσει. Στις παρέες είμαι συνήθως αυτός που ακούει και όχι αυτός που διηγείται (να μία αλήθεια!). Για αυτό το λόγο, το σκέφτηκα πριν αποδεχτώ την πρόσκληση της librarian για συμμετοχή στο μπλογκοπαίχνιδο που έχει ως αντικείμενο την καταγραφή εφτά αληθειών που αφορούν εμένα. Αποφάσισα να γράψω. Ορίστε λοιπόν εφτά αλήθειες που μου ήρθαν πρόχειρα στο μυαλό:
1.Διακατέχομαι αρκετά συχνά από προβλήματα υπαρξιακού τύπου.

2.Είμαι πολύ ντροπαλός στις κοινωνικές μου συναναστροφές και μου αρέσει να κινούμαι στο περιθώριο.

3. Δεν αγαπώ το γράψιμο. Διατηρώ το blog μόνο για να γεμίζω ελεύθερο χρόνο καθώς και για να ανταλλάσσω απόψεις και ιδέες.

4.Θεωρώ το διαδίκτυο την μεγαλύτερη εφεύρεση του ανθρώπου μετά την γραφή.

5.Αντιπαθώ σε υπερβολικό βαθμό τους εθνικιστές και τους θιασώτες του φυλετικού ρατσισμού. Εκτός και αν είναι φίλοι μου. Τότε προσπαθώ να τους αλλάξω γνώμη.

6.Είμαι τεμπέλης. Πηγαίνω κάθε πρωί στη δουλειά καταναγκαστικά. Μου αρέσει όμως πολύ το θεωρητικό αντικείμενο της δουλειάς μου. Αν ήμουν π.χ. ταμίας σε τράπεζα ή σε Δ.Ο.Υ. , μάλλον θα ήμουν δυστυχισμένος.

7.Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ζει τη δεδομένη χρονική περίοδο και στη συγκεκριμένη χώρα. Δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον, αλλά δεν θα ήθελα να ζω σε καμία από τις προγενέστερες εποχές. Μιζέρια, πόλεμοι, φτώχια, πολιτικά μίση, κοινωνικός και θρησκευτικός ρατσισμός, συντηρητισμός, σκοταδισμός και απαξίωση της γυναίκας. Αυτά κυριαρχούσαν κάποτε. Κάποια, κάνουν και τώρα την εμφάνιση τους, αλλά είμαστε σε διαδικασία εξάλειψης τους.

4 σχόλια:

angelina είπε...

Α. Μη σε απασχολούν τα υπαρξιακά. Ο Αρκάς, αυτός ο μεγάλος φιλόσοφος, είπε « εάν στον αριθμό των πρωτόπλαστων προσθέσεις τον αριθμό των εντολών που έδωσε ο θεός στο Μωυσή και από το άθροισμα αφαιρέσεις τον αριθμό των μαθητών του Χριστού, αυτό που θα βρεις είναι το νόημα της ζωής». Κυνική, ξε-κυνική, αυτό πιστεύω και δε το ψάχνω και πολύ.

Β. Στο χωριό μου εμείς για τον «ντροπαλό που ακούει και κινείται στο περιθώριο, λέμε «αγοράζει, (μαζεύει στοιχεία δηλαδή) πρόσεχε τον»

Γ. Συμφωνώ απόλυτα στο 4-5-6-7. Πιο απόλυτα δεν γίνεται. (Καλά να μην είμαι υπερβολική, εάν ζούσα σε καμία Νορβηγία ή Ισπανία δεν πιστεύω να με χαλούσε)

Δ. Εμάς δεν βλέπω να μας καλείς να παίξουμε μαζί σας. Γιατί????

Alexandros είπε...

@angelina
Αρκας... Τα λέει όλα σε πέντε γραμμές.
Ρουφιάνος δεν είμαι αλλά αν με βασανίζανε θα τα ξερνούσα όλα.
Σου περνάω πάσα. Περιμένω να γράψεις και εσύ!

librarian είπε...

Αμήχανος ξεαμήχανος μια χαρά τα πήγες! Τόσο ειλικρινής εγώ δεν ήμουν... μάλλον το έπαιξα πιο διπλωματικά!!!
Ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες αλλά πρέπει να τα κάνεις πάσα και στους άλλους, αυτό είναι το νόημα εξάλλου!
Καλό μήνα!

Alexandros είπε...

Καλό μήνα librarian!