Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2007

O απίστευτος κ.Μιχάλης Χρυσοχοϊδης

Όταν ξεκίνησα αυτό το blog είχα κάνει μία άτυπη συμφωνία με τον εαυτό μου να μην ασχοληθώ με πολιτικά θέματα εκτός και αν καταλυόταν η Δημοκρατία μας ή είχαμε 3ο Παγκόσμιο πόλεμο.
Ο ''μεγάλος'' πολιτικός με το όνομα Μιχάλης Χρυσοχοϊδης δεν μου επέτρεψε να είμαι συνεπής με τον εαυτό μου αν και το ήθελα.
Έπεσε στα χέρια μου εντελώς (το τονίζω) τυχαία, η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ και ξεφυλλίζοντας την, διάβασα την συνέντευξη του κ. Χρυσοχοϊδη στην δημοσιογράφο Αριστοτελία Πελώνη.
Η Ερώτηση :
<<Και μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές , τι θα φέρει η επόμενη μέρα; >>
Η απάντηση :
<< Η επόμενη μέρα θα φέρει ανατροπές. Το σύνθημα μας είναι : Να πιάσει τόπο η θυσία των 64. Να αναδείξουμε νέες μορφές πατριωτισμού. Πατριωτισμός είναι και η προστασία του περιβάλλοντος. Να εφαρμόσουμε ένα νέο δόγμα στην πολιτική με τίτλο <<η Ελλάδα αλλάζει>> Ξεκινώντας από την διακυβέρνηση ώστε αυτή να γίνει πιο αποτελεσματική , περνώντας στην ασφάλεια των πολιτών ώστε τα σώματα ασφαλείας και η διαχείριση κρίσεων να αναδειχθούν σε πολιτικές υψηλής προτεραιότητας , αυστηροποιώντας τις ποινές στους πάσης φύσεως καταπάτητες>>
Πιο ελεεινή εκμετάλλευση νεκρών εγώ προσωπικά δεν έχω συναντήσει ξανά. Εύχομαι στον κ.Χρυσοχοϊδη να μην γίνει και αυτός κάποτε θυσία για να αλλάξει κάτι στην χώρα μας. Ντροπή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: