Τρίτη 20 Μαΐου 2008

HOMO ACATASTATUS


Ένα φορτηγό σαν αυτό της φώτο χρειαζόμασταν για να μεταφέρουμε τα υπάρχοντα μας


Μεγάλο πακέτο η μετακόμιση φίλοι μου... Ξεκινάς μες την καλή χαρά για να εγκατασταθείς στο νέο σου σπίτι και καταλήγεις σαν τον τύπο της διαφήμισης με ένα βουνό από ρούχα και πράγματα να σου κλείνουν εντελώς το οπτικό πεδίο. Κατ' αρχάς , μπαίνοντας στο καινούργιο σπίτι αντικρίζεις έναν τριπλό καναπέ παύλα μπαούλο παύλα διπλό κρεβάτι σε όρθια θέση να σε απειλεί ανά πάσα στιγμή με το βάρος του και την αστάθεια του. Είναι αδύνατον να οριζοντιωθεί, διότι απλούστατα δεν χωράει πουθενά... Αν δεν τον πουλήσω σε κανένα φίλο μου, θα πρέπει να βάλω αγγελία. Αν ήταν μόνο ο καναπές θα τα βολεύαμε. Τα ρούχα είναι ακόμα στο πάτωμα , δεκάδες κούτες κείτονται δεξιά και αριστερά με αγνώστου ταυτότητας περιεχόμενο, τα βιβλία μου είναι χύμα στο κύμα , γραφείο να στήσω το pc δεν έχω ακόμα , το λάπτοπ και να το ανοίξω δεν έχω ακόμα intenet και να λες πάλι καλά που εδώ στη Σάμο τα μαστόρια έρχονται γρήγορα και έτσι έχουμε ρεύμα και τηλεόραση (nova). Η επικοινωνία με τον έξω κόσμο γίνεται με τα κινητά τηλέφωνα και τα delivery δίνουν και παίρνουν. Μέσα σε όλα , κατά την μεταφορά , έσπασε το τζάμι από ένα έπιπλο καθώς και το φωτιστικό δαπέδου. Μικρό το κακό... Α, και ξέχασα. Κοιμάμαι σε στρώμα καθώς η κρεβατοκάμαρα είναι ολίγον σύνθετη , που σημαίνει ότι έχει μηχανισμό ανύψωσης του στρώματος για να την χρησιμοποιείς λέει , και σαν αποθηκευτικό χώρο. Τι λες ρε παιδί μου... Ωραία κόλπα. Έλα όμως που για να την αποσυνδέσεις πρέπει να έχεις ειδικά εργαλεία , γνώση και επιδεξιότητα , στοιχεία που ουδέποτε περηφανεύτηκα ότι διαθέτω. Ευτυχώς , ήρθε κάποιος εχθές "που πιάνουν τα χέρια του" και την "διέλυσε" σε χρόνο dt. Σήμερα θα την μεταφέρω και αύριο το βράδυ μπορεί και να κοιμάμαι σαν άνθρωπος που έτυχε να γεννηθεί στο πολιτισμένο τμήμα του πλανήτη. Τώρα για το internet, ας είναι καλά το γραφείο. Από εδώ άλλωστε γράφω αυτήν τη στιγμή και από εδώ θα ελέγχω τα mail μου και τα blogs που παρακολουθώ.
Μεταβατικό λοιπόν το στάδιο που περνώ , το καλό όμως είναι ότι η όλη ταλαιπωρία δείχνει να άξιζε τον κόπο. Το σπίτι δεν είναι καινούργιο, αλλά έχει θέα στη θάλασσα (θα ποστάρω σύντομα φωτογραφία) καλύτερη διαρρύθμιση , είναι φωτεινό και σε πολύ πιο ήσυχη περιοχή. Το τελευταίο το αναφέρω διότι στην πιο ήσυχη πρωτεύουσα Νομού (στη Σάμο δηλαδή) είχα καταφέρει να μένω , διότι περί κατορθώματος πρόκειται , απέναντι από σχολείο και μάλιστα Δημοτικό!!!

6 σχόλια:

gatti είπε...

Ευτυχώς μου φαίνεται τόσο μακρινό αυτό το ...πακέτο. Μετακόμισα πριν 13 χρόνια και όποτε κοιτάζω πίσω αναρωτιέμαι πού βρήκα τόσο κουράγιο. Εδώ πριν λίγους μήνες τα βιβλία μου μόνο χρειάστηκε να ...μετακομίσω από το υπνοδωμάτιο στο σαλόνι κι η μέση μου ακόμα μου το θυμίζει όταν αλλάζει ο καιρός. Είναι όμως ωραίο πράγμα να αλλάζεις παραστάσεις. Ιδιαίτερα αφού όπως λες το νέο σπίτι σου έχει θέα στη θάλασσα, καλύτερη διαρρύθμιση και ήσυχο (πράγμα που εκτιμώ ότι παίζει ιδιαίτερο ρόλο για την ψυχική μας ισορροπία).
Και για το Ιντερνετ μην αγχώνεσαι, όλα στην ώρα τους.
Την καλημέρα μου.

Alexandros είπε...

Εχθές, μετά κόπων και βασάνων, πήρα και τα τελευταία πράγματα από το παλαιό σπίτι. Είναι μία πρόοδος αυτή αν μη τι άλλο...

Την καλημέρα μου , gatti.

cynical είπε...

Καλορίζικο Αλέξανδρε. Έχει πλάκα όταν το σπιτι είναι στο χυμα. Ειδικά το καλοκαιρι.

Πολλοί φίλοι μετακομίζουν αυτές τις μερες. Την Κυριακή μάλιστα θα βοηθήσω φιλη.

Alexandros είπε...

Ευχαριστώ cynical!

Katerina Kalfopoulou είπε...

Μπερδεύτηκα!
σε είχα ξαναδιαβάσει, κι έμεινα με την εντύπωση πως είσαι από Ξάνθη ή έστω μένεις Ξάνθη!
Καλή βολή στη μετακόμιση ή μάλλον στο στρώσιμο του νέου σπιτιού.

παρεμπιπτόντως μου άρεσε πολύ το blog σου και η αμεσότητα στη γραφή σου.

Alexandros είπε...

@ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
Σε ευχαριστώ!
Λοιπόν , για να τα ξεμπερδέψω: Μένω Σάμο , είμαι από Χίο , σπούδασα Ξάνθη και δεύτερη πατρίδα μου θεωρώ την Θεσσαλονίκη , τον τόπο της γυναίκας μου.