Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΗΜΗΤΡΗ

"Αλέξανδρε,

Ζητώ συγγνώμη, αλλά επειδή δεν ξέρω τα ήθη των ιστολογίων, αποφάσισα να μην γράψω στο blog σου αλλά απ'ευθείας.

Είμαι 50 χρονών, ζω στην Αθήνα και δουλεύω σε υπηρεσία του Υπ.Δικαιοσύνης.

Αφορμή, για να σου γράψω, πήρα από ένα αρνητικό σχόλιό σου για το βιβλίο "κλεμμένη εξίσωση".

Το βιβλίο αυτό το αγόρασα για το γιο μου, ο οποίος θέλει να σπουδάσει φυσικός και μάλλον έχει, ή θα, περάσει στο φυσικό.

Αφού διάβασα το σχόλιό σου για το βιβλίο και προτού το δώσω, αποφάσισα να το αλλάξω με το βιβλίο E=mc2, για το οποίο έγραψες θετικά σχόλια.

Θα παρακολουθώ το blog κατά διαστήματα, μια και θεωρώ ότι είναι εξαιρετικό, και ελπίζω στο μέλλον να μπορέσω να γράψω κάτι.

Σ'ευχαριστώ για την ενημέρωση."

Όταν σου έρχονται τέτοια μηνύματα, συνειδητοποιείς δύο πράγματα. Πρώτον, ότι αρκετοί σε διαβάζουν χωρίς να σχολιάζουν (κάτι που κάνω και εγώ στα ιστολόγια των άλλων) και δεύτερον ότι αυτά που γράφεις παλαιά ή νέα, ενδιαφέροντα ή βαρετά, χιουμοριστικά ή σοβαρά, πρωτοποριακά ή κοινότοπα σε κάποιους ίσως και να φανούν χρήσιμα. Χάρηκα με αυτό το μήνυμα. Ευχαριστώ Δημήτρη.

4 σχόλια:

Giorgos Varvakis είπε...

Καλημέρα Αλέξανδρε!
"Τίποτα δεν πάει χαμένο"... Και το πιο απλό προσωπικό βίωμα μπορεί να αφορά κι άλλους.
Ρόλο παίζει βέβαια και ο τρόπος που το δημοσιοποιείς. Κι εσύ τον έχεις τον τρόπο σου :)

librarian είπε...

Καλημέρα Αλέξανδρε και από εμένα. Είμαι και εγώ πολύ χαρούμενη με το email που έλαβες, περισσότερο γιατί συνειδητοποιώ συνεχώς πόσο σημαντικά είναι τα ιστολόγια για το βιβλίο και πόσο σημαντική η άποψη των αναγνωστών.

Alexandros είπε...

@gvarvakis

Σε ευχαριστώ Γιώργο. Και εγώ έτσι σκέφτηκα όταν διάβασα το μήνυμα στο gmail. Χωρίς να το γνωρίζουμε, ίσως να έχουμε επηρεάσει (ελπίζω θετικά) κάποιους, και να έχουν κάνει σωστότερες επιλογές ή να έχουν αναθεωρήσει κάποιες απόψεις.

Να περνάς καλά!

Alexandros είπε...

@librarian

Τελικά ναι, τα ιστολόγια έχουν και αυτά την αξία τους. Δεν μπορούν να συναγωνιστούν τα έντυπα, αλλά αν διαβάζονται από 100-200 άτομα την ημέρα δεν είναι και λίγο. Όλο και κάποιοι θα ψάξουν μία παλιά ανάρτηση, μία κριτική για κάποιο βιβλίο ή κάτι άλλο.

Τα λέμε!