Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

ΠΕΡΙ ΕΜΜΟΝΩΝ, "ΚΟΛΛΗΜΑΤΩΝ" ΚΑΙ ΨΥΧΩΣΕΩΝ


Η gatti , μου έκανε πρόσκληση να συμμετάσχω σε ένα μπλογκοπαίχνιδο. Να καταγράψω τις εμμονές μου. Αν το δεις ρεαλιστικά δεν πρόκειται για παιχνίδι. Παιχνίδι είναι μόνο η διαδικασία, δηλαδή η παράδοση-παραλαβή της σκυτάλης από τον ένα μπλόγκερ στον άλλο. Είναι αλήθεια ότι αξίζει τον κόπο να αναρωτηθεί κανείς αν έχει εμμονές και ποιες είναι αυτές. Το ζήτημα είναι ότι ακόμα και αν καταφέρει κάποιος να τις ανακαλύψει και να τις παραδεχτεί (κάτι όχι εύκολο πάντως), δύσκολα θα μπορέσει να τις αξιολογήσει σωστά.
Κατ’ αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι έχω εμμονές ιδιαίτερα προσωπικές (αυτές άλλωστε είναι και οι πιο σημαντικές) , που δύσκολα θα τις κατέγραφα σε ένα ιστολόγιο. Θα το έκανα αν καλυπτόμουν από πλήρη ανωνυμία. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει καθώς γνωρίζουν αρκετοί ποιος είναι πίσω από αυτό το blog.
Επειδή λοιπόν οι προσωπικές και ευαίσθητες εμμονές έχουν μεγάλη σημασία για κάθε άνθρωπο και αποτελούν αντικείμενο ακόμα και ψυχοθεραπείας (στην ψυχιατρική ονομάζονται ιδεοψυχαναγκαστικές διαταραχές), δεν νομίζω ότι εδώ θα καταγράψω εμμονές.
Σύμφωνα με κάποια στοιχεία που βρήκα στο διαδίκτυο μερικές εμμονές (από ψυχιατρική άποψη πάντα), είναι :

Τελειομανία
Αυστηρή πειθαρχία.
Υπερβολική ευσυνειδησία.
Αδιαλλαξία σε θέματα ηθικής και αξιών.
Άκαμπτη συμπεριφορά, τυπικότητα.
Ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια.
Επιθετικότητα, ανταγωνιστικότητα και ανυπομονησία.
Υπερβολικά υψηλές προσδοκίες από τον εαυτό και τους άλλους.
Άσκηση αυστηρής κριτικής στον εαυτό ή τους άλλους όταν δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες.
Δυσκολία κατανόησης της διαφορετικότητας. Δυσκολία αλλαγής των προσωπικών πεποιθήσεων μέσα από την επικοινωνία.
Ενασχόληση με την τάξη, τους κανονισμούς και λεπτομέρειες και την καθαριότητα.
Απροθυμία να επιτρέπει στους άλλους να παίρνουν πρωτοβουλίες.
Έλλειψη ανεκτικότητας και ελαστικότητας στις διαπροσωπικές σχέσεις.
Έντονο πείσμα και τάσεις κυριαρχίας πάνω στους άλλους.
Υπολανθάνουσα και συγκαλυμμένη βίωση, θυμού και οργής για όσους και όσα δεν είναι όπως θα έπρεπε.
Υπερβολική αφοσίωση στην εργασία.
Δυσκολία βίωσης και έκφρασης των έντονων συγκινήσεων.
Αναγωγή των συναισθημάτων στο νοητικό επίπεδο και διανοητική επεξεργασία των εμπειριών.
Αδυναμία χαλάρωσης.
Αίσθημα πίεσης του χρόνου. Ανάγκη ακρίβειας στα ραντεβού.
Άσκηση πιεστικού ελέγχου στον εαυτό, τους άλλους και τις περιστάσεις.

Όλοι μας , λίγο έως πολύ έχουμε κάποια από αυτές τις εμμονές. Σε άλλους είναι τόσο έντονες που χρήζουν θεραπείας (κυρίως αυτές που έχουν να κάνουν με θέματα υγείας) ενώ στους περισσότερους δεν είναι τόσο έντονες ούτε ιδιαίτερα δυσάρεστες και είναι συνήθως παροδικές. Όπως μπορεί να γίνει αντιληπτό από τα παραπάνω , άσχετα με το θέμα του μπλογκοπαίχνιδου εγώ θα καταγράψω τις έντονες συνήθειες ή στην νεοελληνική αργκό τα «κολλήματα».

Από «κολλήματα» λοιπόν άλλο τίποτα! Τα περισσότερα είναι παροδικά , με πιάνουν για κάποιους μήνες και μετά ατονούν. Αυτό που έχει αντέξει στο χρόνο περισσότερο από όλα είναι το σερφάρισμα στο internet. Ασχολούμαι με το internet σχεδόν σε καθημερινή βάση από το 2002. Μπορεί όλο αυτό το διάστημα να είχα και άλλες έντονες συνήθειες, το σερφάρισμα όμως δεν το εγκατέλειψα. Τελευταία ανακάλυψη σχετική με το internet δεν είναι άλλη από τα ιστολόγια. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποια άλλη έντονη συνήθεια που να έχω στην παρούσα φάση. Κάνοντας το νοητικό πείραμα να με φανταστώ χωρίς υπολογιστή , τηλεόραση , βιβλία , περιοδικά , ραδιόφωνο , φίλους , σύντροφο και γονείς , αυτό που θα μου λείψει περισσότερο είναι η σύντροφος μου , μετά οι γονείς , μετά οι φίλοι και μετά ο υπολογιστής! Άρα από αντικείμενα ο υπολογιστής έρχεται πρώτος.

Μπροστά σε αυτό το μηχάνημα (Asus σειράς A7 με οθόνη 17") περνώ τις περισσότερες ώρες της ημέρας μετά την δουλειά (στην οποία είμαι πάλι μπροστά σε υπολογιστή!)

Αναδρομή στο παρελθόν

Όταν ήμουν παιδί είχα ψύχωση με τις αθλοπαιδιές. Ήμουν παιδί της γειτονιάς. Ποδόσφαιρο , Μπάσκετ , πινγκ πονγκ και κολύμπι ήταν πολύωρες καθημερινές δραστηριότητες χειμώνα καλοκαίρι. Αν δεν ασχολούμουν με τα σπορ με έπιανε κατάθλιψη.
Μετά «έφαγα» μεγάλο κόλλημα με το μπιλιάρδο. Έπαιζα με απίστευτο ζήλο. Και 3 και 4 ώρες την ημέρα για αρκετά χρόνια. Και γαλλικό και αμερικάνικο και 9μπαλο και Ρώσικο!
Ως φοιτητής είχα εμμονή με το γήπεδο. Σπούδαζα στην Ξάνθη και κάθε 15 μέρες έβλεπα την Σκόντα. Με χιόνια και βροχές ή με ήλιο , με παρέα ή χωρίς , εγώ ήμουν πάντα εκεί. Παράλληλα βέβαια παρακολουθούσα και όλη την αγωνιστική κίνηση μέσω των εφημερίδων δίνοντας μεγαλύτερη βάση στην πολυαγαπημένη μου ΑΕΚ. Η ΑΕΚ ήταν για μένα μεγάλο κεφάλαιο. Φοβερό κόλλημα. Η διάθεση μου ήταν άμεσα συνδεδεμένη με τα αποτελέσματα της ομάδας. Όταν η ομάδα έχανε η πίκρα ήταν ανείπωτη. Μέχρι και εφιάλτες έβλεπα. Πόσο γελοία μου φαίνονται τώρα όλα αυτά. Είναι σαν τον έρωτα , που όταν τον ξεπεράσεις συνειδητοποιείς πόσες γελοιότητες και μαλακίες έκανες!
Επόμενο κόλλημα η ανάγνωση βιβλίων και ειδικότερα των βιβλίων εκλαϊκευμένης επιστήμης. Από το 1999 μέχρι το 2002 (όταν και «έμπλεξα» με το ίντερνετ) διάβαζα συνεχώς. Κοσμολογία , μαθηματικά και φυσική ήταν από τα αγαπημένα μου χόμπι. Εννοείται στην εκλαϊκευμένη τους μορφή διότι από θεωρητικής και πρακτικής άποψης δεν τα κατέχω.
Ώσπου ανακάλυψα το Football Manager… Ατελείωτες ώρες. Μερικές φορές ξεχνούσα μέχρι και να φάω. Είχα αδυνατίσει επειδή δεν ήθελα να σταματήσω το παιχνίδι για να φάω. Αυτό ήταν πραγματική εμμονή. Έφτιαχνα ένα φραπεδάκι , έπαιρνα 1 πακέτο τσιγάρα (εκείνη την εποχή κάπνιζα ακόμα) και δεν σηκωνόμουν από τον υπολογιστή ακόμα και να γινόταν σεισμός.
Επόμενη εμμονή το ποδοσφαιρικό στοίχημα. Άλλο κόλλημα και αυτό. Κάθε μέρα έπαιζα 3-4 δελτία και παρακολουθούσα live την εξέλιξη των αγώνων. Κρατούσα στατιστικά στοιχεία για όλα τα πονταρίσματα και αν με ρωτούσε κάποιος πόσο έληξε το Καφέ Όπερα–Ελσίνκι ήξερα να του πω μέχρι και την διακύμανση του σκορ. Αυτό κράτησε για 1 χρόνο τουλάχιστον. Το θυμάμαι διότι είναι σχετικά πρόσφατο.
Μετά από αυτό απέκτησα ψύχωση με τις αμερικάνικες τηλεοπτικές σειρές. Κατέβαζα εκατοντάδες γιγαμπάϊτ τηλεοπτικές σειρές (ενδεικτικά αναφέρω Prison Break , Lost , Six Feet under , 24 , The Sopranos , Invasion , Surface , Battlestar Galactica , Jericho , Carnivale , Dexter , The 4400 , Band of Brothers και πάρα πολλές ακόμα), έφτιαχνα DVD από μόνος μου (πέρασα 2 μήνες πάνω στον υπολογιστή να μάθω πως γίνεται…) περνούσα υπότιτλους , έκανα μετατροπές των αρχείων από το ένα forma στο άλλο και ένα σωρό άλλα άχρηστα πράγματα τα οποία θα μπορούσα να αποφύγω με μία απλή επίσκεψη στο club της γειτονιάς.

Πρόβλεψη

Προβλέπω «κόλλημα» με το subbuteo. Ένας φίλος μου , παλιός λάτρης του επιτραπέζιου ποδοσφαίρου , παρέλαβε αυτές τις μέρες τον εξοπλισμό. Επαγγελματική πράσινη τσόχα , τέρματα , μπάλες και ομάδες , ο μαραγκός έχει έτοιμο το κόντρα πλακέ και το μόνο που μένει είναι να το στήσουμε. Προβλέπω μετά το Πάσχα ομηρικές μάχες!

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ,ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΨΙΑ,ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩ ΑΝΟΙΧΤΑ,ΠΩΣ ΣΤΟ ΛΕΞΙΚΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ἙΜΜΟΝΕΣ"ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ!ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ,ΕΝΩ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΟΦΕΣ,ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥς ΑΛΛΟΥς(ΕΚΤΟΣ ΠΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΓΩ ΣΥΝΑΝΑΣΤΡΕΦΟΜΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΝΟΙΕΣ!!)ΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ,ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΚ ΕΣΤΙΝ ΑΡΙΘΜΟΣ...
ΕΜΜΟΝΗ ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ:ΦΟΒΟΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ-ΚΑΚΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ-ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΜΩΣ!ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ Ή ΕΚΤΙΜΩ...
ΕΜΜΟΝΗ ΝΟΥΜΕΡΟ ΔΥΟ:ΦΟΒΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ.ΕΧΩ ΑΝΑΓΕΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΚΑΙ ...ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ."ΑΦΟΥ ΤΟ ΞΕΡΩ!ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΔΟΚΕΙ!!!"
ΕΜΜΟΝΗ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΡΙΑ:ΦΟΒΟΣ ΑΛΛΑΓΩΝ.ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ...ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ Ή ΓΙΑ ΚΑΚΟ...ΔΕ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑΓΕΣ!ΕΓΙΝΑ ΣΑΦΗΣ;;;;
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΗ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΞΕΠΕΡΑΣΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ:Η ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΝΑΦΛΕΞΗ!ΚΑΠΟΥ,ΚΑΠΩΣ,ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΕΙΡΑΡΙΘΜΑ ΒΡΑΔΙΑ ΑΫΠΝΗ,ΦΟΒΟΥΜΕΝΗ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΑΝΑΦΛΕΓΩ...
ΑΑΑ,ΕΠΙΣΗΣ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΡΝΑΩ ΤΗ ΦΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ:ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΟΝΑ(ΚΥΡΙΩΣ ΕΚΕΙ),ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ(ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ...),ΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΦΩΝΗΤΙΚΕΣ ΧΟΡΔΕΣ...ΙΔΙΩΣ ΤΑ ΠΡΩΙΝΑ ΟΠΟΤΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ,ΑΝ ΕΧΩ ΜΟΛΙΣ ΞΥΠΝΗΣΕΙ.ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ,ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΟΒΙΑ ΟΤΙ ΘΑ ΖΟΥΣΑ ΜΟΝΗ ΚΙ ΕΡΗΜΗ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΡΕΥΣΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΜΟΝΗ ΚΙ ΕΡΗΜΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΕΡΟΠΑΡΑΞΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΡΙΜΜΕΝΗ...ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ...ΩΣΤΟΣΟ,ΤΩΡΑ,ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥΣΥΝΘΕΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ (!)ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΑΠΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ,ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΑ ΕΞΗΣ:ΟΙ ΦΟΒΙΕΣ,ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΑ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ,ΩΣΤΟΣΟ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΑΝ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΑΛΛΙΩΣ...ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ;ΠΩΣ ΑΝ ΔΕ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙ,ΒΑΣΑΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΞΕΝΥΧΤΙΣΕΙ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΑΝΑΛΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΣΟ ΧΡΟΝΟ TO KNOW ME BETTER!KAI EINAI KATI POLY ΣHMANTIKO AYTO...ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ "ΧΑΜΕΝΟΣ",ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ,ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ,ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ,ΟΥΤΕ ΓΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΩΝ,ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΞΥΜΩΡΟ!

gatti είπε...

Διαβάζοντας το ποστ σου διαπιστώνω πόσες εμμονές άφησα απ΄ έξω. Το μπλογκ, το σερφάρισμα, τα παιχνίδια στο κομπιούτερ.

Στο ποδόσφαιρο και στα βιβλία όντως ταυτιζόμαστε. Το είχα καταλάβει από τα βιβλία που παρουσίαζες στο μπλογκ ότι αγαπάς τα μαθηματικά και την φυσική. Μάλιστα, εμένα δεν μου φάνηκε πως δεν τα κατέχεις. Το αντίθετο φαινόταν. Υπέθεσα κιόλας ότι έχουν να κάνουν με το αντικείμενο των σπουδών σου.

Football Manager έχω, αλλά δεν κατάφερα να κολλήσω... Ανεξήγητο...

Είχες τέτοιο κόλλημα με το στοίχημα; Και πώς κατάφερες να το κόψεις;

Λοιπόν ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ! Θέλω να κατεβάσω τον πρώτο κύκλο από Lost και Prison Break και δεν ξέρω πού πρέπει να πάω.
Αναμένω ...οδηγίες!!!

ΥΓ. Εννοείται ότι άμα αναφέραμε και προσωπικές εμμονές θα μας τα έκλειναν τα μπλογκς!!!

@ανώνυμη από πάνω: Πω πω βρε κοπέλα μου, μου μαύρισες την ψυχή! Τόσες φοβίες; Ξεκόλλα βρε!
Ελπίζω να σε βρήκες!

Αλήθεια, γιατί γράφεις ανώνυμα και δεν φτιάχνεις ένα μπλογκάκι; Να είχε κι ο Αλέξανδρος ένα άτομο να καλέσει σε μπλογκοπαίχνιδο!

Ανώνυμος είπε...

Κολλήματα? Για να θυμηθω και εγώ. Η Ελενίτσα στο νηπιαγωγείο που όσα ζουζούνια και να της πήγαινα με αγνούσε (ευτυχώς γιατί τωρα έχει γίνει Ελανάρα με δυο παιδάκια παρακαλώ.), το μπάσκετ , το αλκόολ, τα ταξίδια και πολ΄΄α άλλα κατα καιρούς. Δεν καταλαβαίνω γιατι χαρακτηρίζεται εμμονη οτιδήποτε κάνεις άρρωστα και συνέχεια. Αν σε ευχαριστει κάτι δεν υπάρχει πρόβλημα νόμιζω γιάτι έτσι μόνο η ζωή αποκτά ένα ενδιαφέρον. Πάντα μου την έδιναν οι άνθρωποι που δεν κολλούσαν με κάτι. που άκουγαν όλες τις μουσικές (δηλαδη το πρωι Βαγκνερ το μεσημέρι μεταλλικα και το βράδυ αντζελα) που έκαναν τα πάντα με μέτρο. Δηλαδη ο Μότσαρτ ή ο Εινστειν ή ο Νταλι δεν είχαν εμμονη με αυτό που έκαναν? Μήπως η εμμονη με κάτι δεν είναι προυπόθεση της ιδιοφυίας. Θα μου πεις αν έχεις έμμονη με τον Καρκίνο όπως ο ανώνυμος φίλος δεν είναι πρόβλημα? Δεν ξέρω εγω πάντως μέσα απο τις εμμονές μου και τα κολλήματα μου έμαθα ποιος είμαι και τι θέλω. Τελευταια μου εμμονη είναι ο νεροχύτης αλλά αυτο θέλει μεγάλη ανάλυση. Οσοι με ξέρουν θα καταλάβουν

Alexandros είπε...

@Ανώνυμη
Το τελευταίο που έγραψες θέλει ανάλυση. Είναι πολύ πιθανό όταν γνωρίζεις τα όρια σου και το πόσο πεπερασμένος είσαι σε πολλά πράγματα , να αποβάλεις κομπλεξισμούς και σύνδρομα και να βελτιώσεις την ζωή σου.

Alexandros είπε...

@gatti
Αν έγραφα όλες μου τις εμμονές θα ήθελα αρκετές σελίδες.Είμαι της θετικής κατεύθυνσης , αλλά την φυσική και τα μαθηματικά τα ξέρω τελείως επιφανειακά έως καθόλου. Γνωρίζω όμως αρκετά πράγματα για την ιστορία των επιστημών αυτών.
Football Manager έπαιζα από φοιτητής ακόμα. Όταν το ξανάπιασα το 2002 κόλλησα απίστευτα!
Τα περισσότερα πράγματα δεν τα κόβω με το ζόρι. Απλά τα βαριέμαι ή έρχεται από μόνο του το πλήρωμα του χρόνου. Το τσιγάρο το έκοψα εν μία νυκτί όπως και το στοίχημα.
Λοιπόν , οδηγίες: Θα κατεβάσεις ένα προγραμματάκι , π.χ. το μTorrent θα το εγκαταστήσεις στον υπολογιστή. Μετά θα πας σε μία ιστοσελίδα με torrents (π.χ. στην mininova) και από την αναζήτηση θα βρεις αυτό που θες. Θα πατήσεις Download Torrent και θα κατεβεί το αρχείο μέσω του προγράμματος που είχες εγκαταστήσει στην αρχη(μTorrent)

Alexandros είπε...

@savvo
Ξέχασες να αναφέρεις την πιο πρόσφατη , που είναι το Χρηματιστήριο!

librarian είπε...

Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει μια διαφορά μεταξύ εμμονής και κολλήματος. Ίσως το κόλλημα να είναι κάτι πιο παροδικό ενώ η εμμονή κάτι που δύσκολα σε εγκαταλείπει ή την εγκαταλείπεις. Όλοι νομίζω ότι θα ήμασταν ευτυχέστεροι αν μπορούσαμε να ελέγξουμε τη σκέψη μας ή... δυστυχέστεροι. Τι θα έχουμε να θυμόμαστε βρε;

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗ ΧΙΟ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΟΥΙΣΚΙ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΕΛ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΛΑ....
ΚΑΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΟΥΙΣΚΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΟΥΙΣΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΗ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΣΟ ΤΟ ΠΙΝΕΙΣ ,(ΜΕ ΦΙΣΤΙΚΙΑ ΑΙΓΙΝΗΣ ΜΑΖΙ).
DOUDOURO

Alexandros είπε...

Φίλε Doudouro την Τετάρτη του Πάσχα , έχε έτοιμη μία φιάλη Τζόνι , ερχόμαστε με την Βίκυ! Άντε γιατί μου έλειψε η Χίος ρε. Πάρα πολύ!

Alexandros είπε...

@Librarian
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν ελέγχεται η σκέψη. Και να το θέλαμε δεν νομίζω ότι θα το πετυχαίναμε ποτέ. Μάλλον προς την τρέλα θα οδηγούσε.

Babis είπε...

Tι μου θυμησατε και μπηκα στο τρυπακι να ψαξω .....

Βρηκα αυτο και ειναι οτι καλυτερο βρηκα ποτέ για το αγαπημενο μας παιχνιδι των "αγριων και αθωων" νιάτων μας :

http://www.facebook.com/pages/DIMITRIS-FILIPPIDIS-WORLD-WIDE-SUBBUTEO-EXPERT-SALESMAN-COLLECTOR/134633349943113

Απίστευτο ιστορικο και φωτογραφικό αρχείο, φοβερά video αλλα και ομαδες, αξεσουαρ και σετ για να το ξαναστήσουμε !!!

Alexandros είπε...

@Babis

Το σουμπούτεο έχει ήδη αναγεννηθεί στην Ελλάδα. Κάνε μια αναζήτηση και θα εκπλαγείς. Εγώ κατέβαινα Αθήνα για αγώνες μέχρι πέρυσι αλλά τώρα πλέον δεν μπορώ λόγω οικονομικής κρίσης...