Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Η ΚΟΡΗ!

15 σχόλια:

cynical είπε...

Δεν υπαρχει περιπτωση, σου μοιαζει εντελως!

Για τσαχπινα την κοβω!

Γερο να ειναι και τυχερο!

Alexandros είπε...

Γεια σου cynical!

Το πέτυχες! Μου μοιάζει πολύ. Σε ευχαριστώ!

Benikos place είπε...

ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ!!!! ΝΑ ΣΑς ΖΗΣΕΙ ΝΑΝΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ !!!!

gatti είπε...

Να σας ζήσει Αλέξανδρε! Να είναι πάντα γερή, δυνατή, τυχερή και ευτυχισμένη και να την καμαρώσετε όπως έχετε ονειρευτεί!

Giorgos Varvakis είπε...

Να σας ζήσει βρε :)
Κούκλα είναι η ψυχούλα μου!!
Φιλιά
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

Katerina Kalfopoulou είπε...

ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΜΑΡΩΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ...
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ
ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΣΑΣ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ :)

librarian είπε...

Ταξίδεψαν τα νέα και έφτασαν ως την Κέρκυρα! Τι να πω;;;; να σας ζήσει και να την χαίρεστε!
Αλήθεια σου μοιάζει!
Τα φιλιά μας στην ευτυχισμένη μητέρα!

Side21 είπε...

Ωχ κι άλλος χαζομπαμπάς!!!
Το καλύτερο δώρο για Πάσχα ...
Ανάστησες απ' το Μάρτη φίλε μου !!!
Από τώρα και στο εξής "Isiz adam yok ..."
Να χαίρεστε την κουκλίτσα σας ...
Καλή Ανατροφή και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !!!

Alexandros είπε...

Σας ευχαριστώ όλους! Με συγκινήσατε ειλικρινά..

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι...

Είπα να κάνω μια μικρή μπλογκοβόλτα, να δω τι γίνεται στην παλιά ιστολογική γειτονιά κι ανακαλύπτω ότι ο πληθυσμός αυξάνεται ραγδαία.

Να σου ζήσει Αλέξανδρε και να τη χαίρεσαι καθώς μεγαλώνει όσο περισσότερο μπορείς.

Alexandros είπε...

@s_pablo

Αυτό και αν είναι έκπληξη! Δύο χρόνια άφαντος. Μου πέρασε από το μυαλό το κακό. Ευτυχώς! Σε ευχαριστώ για τις ευχές!

Stepas είπε...

Να σας ζήσει! Να έχει υγεία και δύναμη!

Madame de la Luna είπε...

Να σας ζήσει! Γερή και τυχερή!!!

Εγώ δεν ξέρω σε ποιον μοιάζει, αλλά αυτή η φατσούλα μου έφτιαξε το βράδυ.

:)

Alexandros είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές!!

Ανώνυμος είπε...

Πατέρα, ε πατέρα. Να τη χαίρεσαι.


Ο συγκάτοικος του διπλανού γραφείου.