Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΚΕΡ

Στις φωτογραφίες που ακολουθούν φαίνονται τα λικέρ που έφτιαξα τον τελευταίο μήνα.

Λιμοντσέλο. Η συνταγή εδώ
Λικέρ Πορτοκάλι. Η συνταγή εδώ
Baileys Irish Cream. H συνταγή εδώ
Λικέρ Σοκολάτα. Η συνταγή εδώ
Λικέρ Καφέ. Η συνταγή εδώ
Λικέρ Μανταρίνι. Η συνταγή εδώ
"Επαγγελματικό" Ιταλικό Λιμοντσέλο. Υπό παρασκευή. Σε 50 μέρες θα είναι έτοιμο. Η συνταγή εδώ.
Λικέρ Πορτοκάλι. Όπως το Λιμοντσέλο αλλά με φλούδες πορτοκαλιού.

Κάποιος που έχει την διάθεση, μπορεί να φτιάξει το καλοκαίρι, τα Λικέρ Βύσσινο, Κεράσι, και Βερύκοκο. Πολύ γνωστό είναι και το λικέρ Αμαρέτο που γίνεται από αμύγδαλα καθώς και το παραδοσιακό της πατρίδας μου, το λικέρ Μαστίχα.

Καλά πιώματα!

8 σχόλια:

librarian είπε...

Καλησπέρα! Ελπίζουμε να είστε όλοι καλά εκεί! Το ξέρεις ότι τρελαίνομαι για τα λικέρ; εντάξει όχι το λεμοντσέλο που εδώ στην Κέρκυρα είναι από τα παραδοσιακά αλλά τα άλλα φαίνονται τέλεια... ειδικά το λικέρ σοκολάτα... κόλαση.
Τρέλα και τα μπουκάλια σου.
Ευχαριστώ και για τις συνταγές, μπορεί να δοκιμάσω κάποια στιγμή που θα έχω όρεξη.
Τα φιλιά μου και τα χαιρετίσματά μου.

Katerina Kalfopoulou είπε...

Γεια σου χιώτη με τα ωραία σου!
Μου αρέσει και το λικέρ μαστίχα και το λιμοντσέλο, σε αντίθεση με τη librarian, ειδικά όταν τα σερβίρουν μετά το φαΐ σε ψαροταβέρνα!!!
[για να τα φτιάξω χλωμό, για να τα πιω πολύ ευχαρίστως :)]

χαιρετίσματα...

Alexandros είπε...

Γεια σου Librarian!
Μια χαρά είμαστε αν και λίγο βαρετά καθώς δεν βγαίνουμε πολύ συχνά από το σπίτι. Το λικέρ σοκολάτα έχει ωραία εμφάνιση αλλά από γεύση αυτό που σκίζει είναι το Baileys Irish Cream. Το πίνω και νομίζω ότι είναι το αγοραστό! Άσε που φτιάχνεται σε 15 λεπτα.
Να περνάς καλά! Φιλιά!

Alexandros είπε...

Κατερίνα μου, το λιμοντσέλο και το λικέρ μαστίχα είναι χωνευτικά. Στην Ιταλία είναι θεσμός. Γιατί να μην φτιάξεις; Σε πληροφορώ ότι είναι σχετικά εύκολο. Τα χαιρετίσματα μου σε εσένα και στη Θεσσαλονίκη που μπορώ να πω ότι ειδικά φέτος μου έχει λείψει...

Giorgos Varvakis είπε...

Εδώ ταιριάζει το "πες μας τι πίνεις και δε μας δίνεις" :))

Κι εγώ fan της μαστίχας είμαι!!!

Όλα υπέροχα

Καλή σου μέρα Αλέξανδρε

Alexandros είπε...

Γεια σου Γιώργο!

Μαστίχα έπινα και εγώ μέχρι που ανακάλυψα το λιμοντσέλο. Να είσαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Γεια σου
σήμερα είδα το ωραίο σου Blog και μου δημιουργήθηκε μια απορία.
Από που προμηθεύεσαι τα μουκάλια; Γιατι ψάχνω διαφορα σχέδια και αυτά μου άρεσαν.
Ευχαριστώ προκαταβολικά για την απάντηση.

Alexandros είπε...

Φίλε μου τα μπουκάλια είναι από Ιταλία. Είχα αγοράσει λιμοντσέλο από εκεί και κράτησα τα μπουκάλια. Τα δοχεία υπάρχουν σε όλα τα καταστήματα με παρόμοια είδη. Να είσαι καλά