Κυριακή 5 Απριλίου 2009

ΑΚΟΥΩ-ΒΛΕΠΩ-ΠΙΝΩ-ΔΙΑΒΑΖΩ-ΠΕΡΝΑΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ

Ακούω Δίεση 101,3 FM και τον τελευταίο δίσκο του Αλκίνοου Ιωαννίδη "Νεροποντή"

Βλέπω 24, Lost, House MD, Novasport 1-2-3-4-5-6-7

Πίνω Nescafe ζεστό με λίγο γάλα και μέλι, Coca cola Zero και φυσικά Σαμιώτικο γλυκό κρασί "Anthemis"

Διαβάζω το βιβλίο του Μ. Καραγάτση "Ο Συνταγματάρχης Λιάπκιν", Εκδόσεις βιβλιοπωλείον της ΕΣΤΙΑΣ, σελ. 241

Περνάω την ώρα μου σερφάροντας στο internet, παίζοντας subbuteo κάνοντας βόλτα με το ποδήλατο και ενίοτε μαγειρεύοντας.

Ένας θεός ξέρει τι κάνετε όλοι εσείς εκεί έξω...

6 σχόλια:

librarian είπε...

Χαχα καλημέρα!
Διαβάζω για ξεκούραση ένα βιβλίο του Καλβίνο.
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σε έναν χώρο με πολλούς γύρω, δεν ακούω κάτι γιατί φοβάμαι να μην ενοχλήσω.
Ψάχνω στο ίντερνετ πληροφορίες για τους ηθικούς κανόνες των bloggers για να εμπλουτίσω μια παρουσίαση ενός άρθρου ενώ παράλληλα χαζεύω σε αγαπημένα ιστολόγια και αφήνω σχόλια!
Μετανιώνω για όλα αυτά γιατί θα μπορούσα κάλλιστα να πίνω έναν καφέ στη Σπιανάδα και να απολαμβάνω τον ήλιο!

Alexandros είπε...

Γεια σου librarian! Εμείς εδώ έχουμε συννεφιά...

Benikos place είπε...

Καλησπερα Αλεξανδρε,
Εδω λιακαδα σημερα αλλα ψυχρουλα...
κατα τα αλλα. Μαγειρεμα,μπλογκ,ποδηλατο,κοπηλασια μεσα στο σπιτι....και αναμονη για το ταξιδι την πεμπτη για σαμο...ακουσαμε και τον Γ σκαπετη στο αρμονια το μεσημερι.Τωρα φευγουμε...βολτουλα εξω, εχει ακομα ηλιο. Γεια....

Alexandros είπε...

@Benikos place

Εύχομαι να περάσατε καλά στη βόλτα σας. Καλώς να έρθετε στη Σάμο. Την επομένη βέβαια φεύγουμε εμείς! Φύγε συ έλα συ που έλεγε κάποιος...

gatti είπε...

Ούτε ξέρω πόσο καιρό έχω να ακούσω μουσικό σταθμό. Συνήθως γυρίζω όλα τα αθλητικά.

Βλέπω πια μόνο αθλητικά και ταινίες στην τηλεόραση.

Στον νες συμφωνούμε κι εγώ ζεστό με γάλα τον προτιμώ.

Διαβάζω τον "Φαραώ της Αμμου" του Μανφρέντι.

Κατά τ΄ άλλα Ιντερνετ, καμιά βόλτα, και κανα παιχνίδι στο κομπιούτερ.

Nα περνάς καλά Αλέξανδρε! (Ζηλεύω τις βόλτες σου με το ποδήλατο...).

Alexandros είπε...

Γεια σου gatti!

Να σου πω, και εγώ δεν πολυακούω, εχθές με έπιασε και άκουγα Δίεση για κάνα 3ώρο. Τα αθλητικά τα έχω κόψει. Πέρυσι άκουγα τον Supersport Fm, ειδικά την μεσημεριανή ζώνη 12.00-17.00.
Τον Φαραώ του Μανφρέντι τον έχω διαβάσει. Μου άρεσε πολύ!
Σήμερα που ήθελα να βγω ξανά για βόλτα,επιασε πάλι μία εκνευριστική βροχή και μου χάλασε τα σχέδια..

Καλό βράδυ!